LOADING ...

Closing The Club

Song info

"Closing The Club" (2005) on the album Pleasure & Pain(2005).
It was written by Macon, Antoine / Hamler, Garrett R / Jones, Daron Tavaris / Parker, Quinnes Daymond / Bowser, Ryan / Houston, Jordan / Beauregard, Paul D.
Published by Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd., WINDSWEPT HOLDINGS LLC, BUG MUSIC, EMI Music Publishing.

"Closing The Club" Videos

Closing The Club (Explicit)
Closing The Club (Explicit)
Three 6 Mafia - Closing The Club Ft. 112 Slim
Three 6 Mafia - Closing The Club Ft. 112 Slim
112 Closing The Club
112 Closing The Club
Closing da club - Three 6 Mafia ft. 112
Closing da club - Three 6 Mafia ft. 112
Closing The Club (Edited)
Closing The Club (Edited)
112 Ft. Three 6 Mafia- Closing The Club
112 Ft. Three 6 Mafia- Closing The Club
Last To Know (Explicit)
Last To Know (Explicit)
112
112
Top Tracks - 112
Top Tracks - 112
Magic Mike XXL 2015: Final Dance Scene
Magic Mike XXL 2015: Final Dance Scene
112
112
If I Hit (Edited)
If I Hit (Edited)
5 Three 6 Mafia Closing The Club
5 Three 6 Mafia Closing The Club
Closing The Club (Kenton Duty Video)
Closing The Club (Kenton Duty Video)
112
112
112
112
JayStarr performing live at club 112 in Atlanta Ga
JayStarr performing live at club 112 in Atlanta Ga
112
112
Graeginator: Closing The Club
Graeginator: Closing The Club
Thermae Bar Closing time - Bangkok 2015
Thermae Bar Closing time - Bangkok 2015

Lyrics

Yeah, 112, Three 6 mafia, 112

I'm in the club drunk as hell with my dawggs 112
I gotta 112 girls I'm tryin' to sell a dream to
So I need to holla at the club owner
And hit him whip out 10 stacks to keep it open longer
112 and Three 6 mafia, we kickin' in the club
Chippin' on the eree-herb till it's right down to the nub
ATL and memphis tenn mixed together nothin' but love
It's a trip when playas meet, get on this level nigga what

Girl talkin' like she gon be famous tonight
She got that groove's tellin' her that she can take that
The beat got her trippin' and the heat got her pumpin'
And she screamin' at the DJ don't stop playin' that
Oh shorty's got a body, came if you want nobody
So tonight you know I'm gonna frame that
She's drivin' in the truck and sayin', "You can be my nigga
But the night is still young so why don't you fall back, oh"

Damn why she frontin' when she know that she want it
I can tell how she's on it 'cause she really wanna see me tonight
I know what tonight can be if y'all would just work with me
See what's in front of me just let me get made tonight

What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go
What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go

Soon as I pull up at the club, hop out the six
Mr. Valet, would you park my shit?
And I, bypass security, I'm like, "Let me off at the VIP"
And I, spot shorty chillin' with girlfriend
And I'm movin' close to get the open
Look down, my watch was frozen
Only two o'clock and the club was closin'

I know there's somethin' that you wanna show me
That henny got me wanna do something, crazy
And they closed the bar, how the hell are yall gonna play a star?
I'm almost there with this chick
Now yall makin' me take her to the car
Now she's trippin'

Damn why she frontin' when she know that she want it
I can tell how she's on it 'cause she really wanna see me tonight
I know what tonight can be if y'all would just work with me
See what's in front of me just let me get made tonight

What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go
What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go

Ay yo, you can't shut down yet, I just got this girl wet
From this watch and this chain around my neck
Plus seen a lot a her in the rock-a-fella [Incomprehensible]
Get the locker flying [Incomprehensible] in the grill
Now if the club close early, hell yeah, I'm gon be mad
'Cause I'm lookin' for this freak I think she hit me for my stash
Juicy J yes I'm that gigolo that's looking for some ass
She said she's gon chew me up and then she gon swallow up my nads

What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go
What, y'all closing the clubs?
I ain't finished drinkin', can't you see me talking to her?
What, y'all closing the clubs?
Just give me a few minutes and she gon be ready to go


1 Alan Walker

Different World flac

Alan Walker. 2018. Writer: Alan Walker;Fredrik Borch Olsen;James Njie;Marcus Arnbekk;Gunnar Greve Pettersen;K-391;Corsak;Shy Martin;Magnus Bertelsen.
2 Ariana Grande

​Thank U, Next flac

Ariana Grande. 2018. Writer: Crazy Mike;Scootie;Victoria Monét;Tayla Parx;TBHits;Ariana Grande.
3 Anne-Marie

Rewrite The Stars flac

Anne-Marie. 2018. Writer: Benj Pasek;Justin Paul.
4 Mesto

Wait Another Day flac

Mesto. 2018.
5 Fitz And The Tantrums

HandClap flac

Fitz And The Tantrums. 2017. Writer: Fitz And The Tantrums;Eric Frederic;Sam Hollander.
6 Conor Maynard

How You Love Me flac

Conor Maynard. 2018. Writer: Yoshi Breen;Thom Bridges;Hardwell;Rik Annema;Conor Maynard;Cimo Fränkel;Snoop Dogg.
7 Rita Ora

Let You Love Me flac

Rita Ora. 2018. Writer: Rita Ora;Easyfun;Fred Gibson;Noonie Bao;LotusIV;Ilsey Juber.
8 Clean Bandit

Baby flac

Clean Bandit. 2018. Writer: Jack Patterson;Kamille;Jason Evigan;Matthew Knott;Marina;Luis Fonsi.
9 (G)I-DLE

POP/STARS flac

(G)I-DLE. 2018. Writer: Riot Music Team;Harloe.
10 Mark Ronson

Nothing Breaks Like A Heart flac

Mark Ronson. 2018. Writer: Thomas Brenneck;Maxime Picard;Ilsey Juber;Conor Szymanski;Clement Picard;Mark Ronson;Miley Cyrus.
11 ZAYN

Good Years flac

ZAYN. 2018. Writer: Anthony Hannides;Michael George Hannides;Khaled Rohaim;ZAYN;Herbie Crichlow.
12 Imagine Dragons

Bad Liar flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Jorgen Odegard;Daniel Platzman;Ben McKee;Wayne Sermon;Aja Volkman;Dan Reynolds.
13 Big Boi

Out At Night flac

Big Boi. 2018. Writer: Jack Patterson;John Ryan;Julian Bunetta;Big Boi.
14 The Chainsmokers

Beach House flac

The Chainsmokers. 2018. Writer: Andrew Taggart.
15 Bhad Bhabie

Playboy Style flac

Bhad Bhabie. 2018. Writer: Jack Patterson;Grace Chatto;Bhad Bhabie;George Astasio;Jason Pebworth;Jon Shave;Ryan Alan;Alex Oriet;David Phelan.
16 Clean Bandit

Mama flac

Clean Bandit. 2018. Writer: Jason Evigan;Jack Patterson;Grace Chatto;Ellie Goulding;Caroline Ailin.
17 Cat Dealers

My Way flac

Cat Dealers. 2018.
18 Ava Max

Sweet But Psycho flac

Ava Max. 2018. Writer: Ava Max;TIX;Cirkut;Madison Love;Cook Classics.
19 Cmc

As Long As I'm With You flac

Cmc. 2018.
20 BTS

Waste It On Me (Slushii Remix) flac

BTS. 2018. Writer: Steve Aoki;Jeff Halavacs;Ryan Ogren;Michael Gazzo;Nate Cyphert;Sean Foreman;RM.