LOADING ...

Baller Bitch

Song info

"Baller Bitch" (2009)

"Baller Bitch" Videos

Bankhead A Bitch Da Diss
Bankhead A Bitch Da Diss
Mine bitch
Mine bitch
House bitch
House bitch
Fuck
Fuck
Bitch u got fucked up ๐Ÿ˜Ž๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿ˜‘
Bitch u got fucked up ๐Ÿ˜Ž๐Ÿป๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿ˜‘
Jessica's beats
Jessica's beats
2pac - Ambitionz Az A Ridah
2pac - Ambitionz Az A Ridah
Absolute favorite
Absolute favorite
Kotton's HipHop / Rap Picks
Kotton's HipHop / Rap Picks
5
5
p mars used porn to bomb and strike a flat earth channel
p mars used porn to bomb and strike a flat earth channel
Jason ridin music
Jason ridin music
Lee
Lee
favorites
favorites
Old School
Old School
Kotton's HipHop / Rap Picks
Kotton's HipHop / Rap Picks
He
He
Party
Party
$$$
$$$
GANGSTA MUSIC
GANGSTA MUSIC

Lyrics

zeah
the it kid
this for the ladys

hook
shorty thick and her stomach flat
got a curve in her back
and her face flawless
damn shorty you the shit 4x
she a baller bitch
yeah she a baller bitch
baller bitch
she a baller bitch
baller bitch
she a baller bitch
yeah she a baller bitch 2x
baller bitch
she a baller bitch
baller bitch
she a baller bitch
yeah she a baller bitch
she a baller bitch
baller bitch
she a

first verse
shorty thick and her stomach flat
got a curve in her back
and her face flawless
damn shorty you the shit
i mean damn shorty you it
tag umm your it
im a go all over you
and im a grab all over it
imma grab on yo tits
imma grab on yo ass
i mean shit that shit is fat
and that curve in yo back
damn i see that little tat
hope that aint yo mans name
girl you know that nigga lame you need to get a a mane
and i roll so hard
dont get me on a thizzle girl i will knock you off
listen
every bar i be spittin off
got these bitch made niggas bout to get me all
fired up
im pissed right now
girl you need to give me a massage please clam me down
you so bad and im bad
we can be badder
aye

hook
shorty thick and her stomach flat
got a curve in her back
and her face flawless
damn shorty you the shit 4x
she a baller bitch
yeah she a baller bitch
baller bitch
she a baller bitch
baller bitch
she a baller bitch
yeah she a baller bitch 2x

second verse
she a baller bitch
imma baller bitch
i stay ballin bitch
you aint ballin bitch
i got a baller bitch like sue bird
and you can put a dick to your ear fuck what you heard
amc's not curb we be spittin words
we smoke weed so sometimes the words are slurred
imma bird im fly up in the sky
and i got a bird chest skinny boy no lie
but i fuck big b bi big bitches
lots of big booty bitches and you cant get um
fuck round you can get got
i aint gotta do nothing i just call shots
you can call me phil i coach so well
so i am not phil
man call me doc and i spit flows and there hot


Albums has song "Baller Bitch"

1 Lana Del Rey

Hope Is A Dangerous Thing For A Woman Like Me To Have - But I Have It flac

Lana Del Rey. 2019. Writer: Jack Antonoff;Lana Del Rey.
2 Clairo

Pretty Girl flac

Clairo. 2018. Writer: Clairo.
3 Lana Del Rey

Venice Bitch flac

Lana Del Rey. 2019. Writer: Jack Antonoff;Lana Del Rey.
4 Tori Kelly

Never Alone flac

Tori Kelly. 2018. Writer: Kirk Franklin;Tori Kelly.
5 Felix Jaehn

Ain't Nobody (Loves Me Better) flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: David โ€œHawkโ€ Wolinski.
6 Lana Del Rey

Mariners Apartment Complex flac

Lana Del Rey. 2019. Writer: Jack Antonoff;Lana Del Rey.
7 Astrid S

Someone New flac

Astrid S. 2019. Writer: Svante Halldin;Jakob Hazell;Charli XCX;Noonie Bao;Astrid S.
8 Felix Jaehn

Feel Good flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Mike Williams;Digital Farm Animals;BullySongs.
9 Felix Jaehn

Eagle Eyes (Radio Edit) flac

Felix Jaehn. 2018.
10 Felix Jaehn

Millionaire flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Mack;Henrik Meinke;Jonas Kalisch;Alexsej Vlasenko;Jeremy Chacon;Tim Schou.
11 Dominic Fike

3 Nights flac

Dominic Fike. 2018. Writer: Dominic Fike;Capi.
12 Astrid S

Emotion flac

Astrid S. 2019. Writer: Ali Payami;Astrid S;Jakob Jerlstrรถm.
13 Felix Jaehn

Jennie flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;R. City;Bori.
14 Felix Jaehn

Cool flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Marc E. Bassy;Jonas Jeberg;Micah Premnath;Rick Markowitz;Scott Harris;Gucci Mane;Felix Jaehn.
15 Felix Jaehn

Honolulu flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Viktoria Hansen;Matluck;Kevin Eagle;Michael Geldreich;Christophe Vitorino De Almeida.
16 Felix Jaehn

Like A Riddle flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Adam Trigger;Florent Hugel;Patrik Jean;Aiko Rohd;Steven Bashir.
17 Felix Jaehn

Hot2Touch flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Timothy Deal;Thomas Alexander Walker;Mark Ralph;Cass Lowe;Felix Jaehn.
18 Felix Jaehn

Better flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Cassandra Strรถberg;Clara Mae;David Bjoerk;Walid Ben Merieme.
19 Felix Jaehn

On A Body Like You flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;Jenna Andrews;Rachel Salvit;Jimmy Harry.
20 Felix Jaehn

LOV flac

Felix Jaehn. 2018. Writer: Felix Jaehn;SONDR;Andrew Jackson.